JÚLIA GAMOTE CAÑADÓ, GUANYADORA DE LA PORTADA DE L’ANUARI DEL CURS 20-21

L’alumna de 2n de Batxillerat artístic Júlia Gamote Cañadó és reconeguda amb el guardó per la portada de l’anuari 2020-21, un premi que cada any es convoca des de l’AFA. L’alumna el va rebre de la mà de la presidenta de l’associació, Maite Ribot, el passat 22 de juny, dia en què es van lliurar les orles a l’alumnat que finalitzava etapa.

Les idees i les obres de l’alumnat de l’itinerari de dibuix són sempre un clar exemple del talent al nostre centre per l’alt nivell i qualitat que presenten, fruit d’un esperit actiu i de vegades revolucionari, que ens convida a interpretar el món des d’una altra mirada.

Sabem que aquesta passió per l’art i per la creació perdurarà durant tota la trajectòria professional d’alumnes amb aquesta vocació i esperem que els seus treballs puguin rebre sempre el reconeixement que es mereixen.

Felicitats Júlia i endavant artistes, per molts èxits més!