Homenatge al poeta nord-americà Langston Hughes

El passat 21 de març els alumnes del 1r de batxillerat artístic varen realitzar un gran homenatge al poeta nord-americà Langston Hughes (Joplin, Missouri 1902-1967). Membre de la Harlem Renaissance, va ser un dels grans poetes que van lluitar per la dignificació de la població negra i pels drets humans. Vuit alumnes van recitar els poemes més coneguts de la seua producció, els quals van quedar enregistrats en un vídeo que va elaborar l’alumne Joan Beltri. La creativitat de l’alumnat, la seua capacitat d’interpretació poètica, la memorització impecable, i la qualitat dels poemes, carregats de sentiments, donen sentit a un vídeo extraordinari, d’elaboració estudiantil. Moltes felicitats.