Tortosa English Festival

Els alumnes de 4t d’ESO: Oriol Ologaray, Laura Oráa i Natàlia Pinyol, es varen emportar la VI edició del Senior Debate del Tortosa English Festival. A les eliminatòries prèvies varen superar els equips de l’Institut Flix, l’Institut Terra Alta de Gandesa i el col·legi Sagrada Família de Tortosa. A la disputada prova final es van enfrontar a l’equip que representava el col·legi La Ginesta de Castelldefels (Baix Llobregat). Cal destacar el fet que era la primera vegada que participaven equips en representació de centres de fora de les comarques ebrenques. És el tercer cop que el nostre centre surt guanyador d’aquesta competició, atès que anteriorment havíem guanyat els anys 2014 i 2015. El debat final va anar a l’entorn de l’ensenyament d’una segona llengua estrangera als centres de secundària. Cal destacar la brillant intervenció dels nostres tres alumnes, prova del seu extraordinari domini de la llengua anglesa. El premi consisteix en una estada de tres setmanes al mes de juliol a la universitat de Swansea. Premi, doncs, molt merescut, i que celebrem amb ells. La nostra més gran i sincera felicitació!