Presentació de l’equip de professionals del curs 2018-2019

Amb l’ampliació de l’escolarització fins a 4t d’ESO, hem ampliat també l’equip de professionals de l’Institut de Cornellà. Ara som 27 professors/es, 1 tècnic d’integració social, 1 vetlladora i 1 auxiliar administrativa disposats i disposades a donar tot el que estigui a les nostres mans per ajudar l’alumnat a créixer i formar-se de manera que puguin esdevenir persones lliures i dignes.

L’Anna, l’Armand, la Berta, la Begoña, la Carina, la Carmen, l’Eduard, l’Elena, l’Esteve, l’Eva, la Icíar, l’Ingrid, l’Iván, el Jose Luís, la Liliana, la Loli, el Manel, la Mar, la Maria, la Maria Jesús, la Marian, la Marina, la Mercè, la Meritxell, el Miguel Ángel, la Mònica, la Montse, el Noel, la Ruth i la Yvonne ens posem a la vostra disposició per a tot el que necessiteu.

1. Núria Calleja Olmo

Destgem que passeu un cuts tranquil I el millor per vosalttrs I els vos tres alumnes