Interessant xerrada de Paula Alcaina en el marc del Cornellà Aprèn

Divendres passat, dia 24 de maig, ens va visitar la Paula Alcaina, una cornellanenca, exestudiant de l’Institut Joan Miró, que actualment està estudiant el grau de farmàcia i que a més forma part del cor de ballarines de la popular cantant Rosalía.

La xerrada que la Paula va fer a l’alumnat de 4t d’ESO s’emmarca dins de les inciatives que el projecte Cornellà Aprèn porta a terme en els centres educatius de la ciutat. L’alumnat actual dels Instituts de Cornellà té l’oportunitat de sentir de primera mà l’experiència vital de joves cornellanencs que han aconseguit tirar endavant els seus projectes de vida.

D’aquesta manera, l’alumnat de 4t d’ESO que actualment es troba en ple procés per escollir els seus estudis postobligatoris aconsegueix tenir més elements d’anàlisi per fer la seva elecció, a partir de l’experiència directa de joves que no són gaire més grans que ells i que fa relativament poc que es trobaven en la mateixa situació.

Va ser molt gratificant poder escoltar la Paula i la seva experiència de vida!