Hàbits saludables amb Fundació Alícia i Ajuda en Acció

Aquesta passada setmana l’alumnat de 2n d’ESO ha pogut gaudir d’uns tallers per fomentar els hàbits saludables, tant a nivell de moviment físic (la importància d’evitar el sedentarisme) com a nivell d’alimentació.

Aquesta tallers s’han pogut realitzar gràcies a la col·laboració de l’organització Ajuda en Acció que els ha finançat a través d’una col·laboració amb DKV i la Fundació Alícia, que és qui els ha portat a terme.

L’alumnat va poder gaudir de l’expertesa de Fundació Alícia per aprendre el valor dels hàbits saludables, especialment en l’àmbit de l’alimentació, atès que van poder veure en directe el procés d’elaboració de menús saludables, conèixe’n els ingredients i després poder-los manipular personalment i elaborar els seus propis plats, que finalment van poder degustar. Esl coneixements adquirits en aquests tallers els podran desenvolupar al llarg del curs quan desenvolupin el projecte “Som el que mengem”, inclòs en el currículum de 2n d’ESO del centre.