MATRÍCULA 1r de BATXILLERAT (Curs 2020-2021) Documentació i procés.

Documentació que cal aportar per fer la matrícula del 8 al 14 de juliol (alumnat preinscrit a l’Institut):

Alumnes que no han cursat el 4t d’ESO a l’Institut:

• Fotocòpia del carnet de vacunació
  • Fotocòpia de la targeta sanitària
  • Resguard del títol de l’ESO

Alumnes que no han fet la preinscripció al nostre Institut: fotocòpia del llibre de família, dels DNI dels pares/tutors i de l’alumne/a

Aquesta documentació s’ha de lliurar a l’Institut de 9:00h a 14:00h del 8 al 14 de juliol, dins d’un sobre amb el nom i cognoms de l’alumne.

Només caldrà deixar el sobre i, amb posterioritat i desde secretaria, es revisarà que no falti cap document. Si falta alguna cosa, l’institut es posarà en contacte amb vosaltres.

Instal·lar-se al telèfon mòbil l’aplicació de l’Institut: (Instruccions)

Quan els alumnes estiguin assignats,  a través d’aquesta aplicació rebreu tota la informació de l’Institut, podreu realitzar pagaments, enviar comunicats a  secretaria i, autoritzar sortides.

Realitzar els pagaments bancaris a través de l’aplicació de l’Institut:

Estaran accessibles, a partir del 14 de juliol, a l’icona de pagaments de l’aplicatiu de l’Institut (instruccions disponibles a la pàgina web).

Cal assegurar-se que el pagament s’ha realitzat correctament i que deixa de constar com a pendent. A vegades, per manca de connexió o altres motius, s’ha de tornar a realitzar l’operació.

• Aportació per material i aplicacions: 70 €
  • Assegurança escolar obligatòria: 1,12€