Sortida al bosc dels impossibles

L’Institut Cap de Creus de Cadaqués fa la seva primera sortida del curs al Bosc dels impossibles. S’allunyen de la rutina diària i al mateix temps experimenten l’adrenalina de llençar-se amb “tirolines”.

Jana Terrero – Cadaqués (09/10/19)

Si un institut vol fer una sortida divertida i alhora fomentar a la convivència entre els alumnes, no hi ha millor opció que anar a un lloc on es puguin experimentar la sensació d’adrenalina.

Això és el que van fer tots els alumnes i professors de l’Institut Cap de Creus el passat dimecres 2 d’octubre. Van anar al Bosc dels impossibles a Pals.

A les 8.30 del matí sortien amb autobús de Cadaqués. Un cop arribats a lloc, van esmorzar; amb la panxa plena i el dipòsit buit, es van distribuir per grups. Els van ensenyar les normes més bàsiques i, a partir d’aquí, ja va poder fer els circuits pertinents; alguns amb més ganes i els altres amb l’únic propòsit de no mirar a terra.

Quan ja tornaven a tenir tots gana, van treure’s l’arnès i van dinar tots junts a la zona de pícnic. Acabat l’àpat van recollir i van tornar cap a Cadaqués.

Segons els alumnes la visita va ser interessant i divertida. La majoria d’aquests recomanen el lloc i hi tornarien a anar.

En general, les impressions foren bones i s’endugueren un bon grapat d’anècdotes.