Segons a la Copa Cangur !!!

El passat dijous 24 de gener vam participar amb 3 alumnes de 2n i 4 alumnes de 3r d’ESO, a la VI edició de la “Copa cangur” a Catalunya. A l’edició d’enguany s’ha estrenat com a seu l’institut Olivar Gran de Figueres i l’organització ha estat molt bé. Han participat juntament amb nosaltres 9 equips més d’instituts de l’alt Empordà i hem quedat en segon lloc, per només quatre punts de diferència.

Estem molt contents i amb ganes de tornar-hi el proper any. La Copa Cangur és un concurs matemàtic on es plantegen diverses qüestions de nivell avançat als alumnes per tal que en resolguin el màxim número possible en una hora de temps.

Els professors acompanyants han estat en Carles Vergés i l’Amaya Unzurrunzaga i l’alumnat: Carla Machado, Jana Terrero, Maria Carreras, Jorgina Donat, Josep Salart, Paula Chicón i Gabriel Ordóñez

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *