Marxa Eli Esteve

El diumenge 26 de gener va tenir lloc la marxa Eli Esteve a Cadaqués. Un any més, l’alumnat de l’institut Cap de Creus hi va col·laborar ajudant amb l’organització.

Aquest curs l’activitat ha estat treballada des del Servei Comunitari de 3r d’ESO. les tasques que han hagut de dur a terme els alumnes han estat: dissenyar la ruta i elaborar un cartell per fer-ne difusió, anar a Ràdio Cap de Creus per donar-ne més informació, buscar entitats que volguessin col·laborar aportant aigua i fruita per donar als participants a la seva arribada, i finalment, organitzar i realitzar les inscripcions.

Des de l’institut volem agrair a l’Ajuntament de Cadaqués per haver-nos donat l’oportunitat de col·laborar tan directament en un esdeveniment social i esportiu.

Albert Bartolomé
Educació Física – Institut Cap de Creus (Cadaqués)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *