PLA D’OBERTURA DE L’INSTITUT CAP DE CREUS EN FASE 2 DE DESESCALADA EN LA FINALITZACIÓ DEL CURS 2019-2020 segons indicacions del PROCICAT (20 de maig de 2020)

Per accedir al centre els alumnes ho han de fer amb cita prèvia i portant signada una declaració responsable que els els/les tutors/es els faran arribar per correu la setmana anterior a l’1 de juny. En aquest mateix correu es recordarà a la família el dia i l’hora que tenen assignada i se’ls informarà de les mesures de seguretat i protecció que hauran de complir tant els alumnes com els familiars que acudeixin a l’institut.
No s’atendrà cap alumne/a ni cap família amb el/la qual no s’hagi establert cita prèvia.… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

Els alumnes que actualment estan cursant 6è de primària a l’escola Caritat Serinyana i vulguin estudiar 1r d’ESO a l’institut de Cadaqués NO HAN DE FER PREINSCRIPCIÓ.

Més endavant s’enviarà un correu per fer la confirmació de plaça, ja que a partir del curs vinent l’escola i l’institut es fusionen i passen a ser un únic centre (Institut Escola)

Les famílies que necessitin fer la preinscripció a l’ESO podran fer-ho de forma telemàtica a través del portal preinscripcio.gencat.cat

El termini de preinscripció és del 13 al 22 de maig

Si desitgeu contactar amb nosaltres podeu escriure un correu a inscapdecreus@xtec.cat o al telefon 972251111

Els alumnes que actualment cursen 1r, 2n o 3r d’ESO també rebran un correu per confirmar la plaça.

Us informarem més endavant de com i quan haureu de fer la MATRÍCULA

Per consultar la gestió de l’oferta de l’institut escola de Cadaqués, clica aquí

Tot anirà bé

Comunicat de direcció

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

El dia 14 d’abril comença el tercer trimestre. La previsió és que el confinament continuï i que els centres estiguin tancats. Per tant, començarem la tercera avaluació no-presencialment. Estem treballant per fer-ho el millor possible i en qualsevol cas la feina que ara fem ens servirà en un futur proper.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

La direcció del centre.

Suport Vital Bàsic a l’Institut

La setmana passada, des de l’àrea d’Educació Física, tot l’alumnat de l’Institut va rebre la formació en Suport Vital Bàsic per atendre una aturada cardiorespiratòria en cas de desplomament. És una activitat dins el programa escolar del Consell Català de Ressuscitació i ja és… Llegeix més»

Cantata per la pau UAP

La nova edició de la Cantata per la pau UAP d’aquest any que reuneix joves cantaires d’una cinquantena d’instituts de les comarques gironines confronta raó i fe.
La història  comença a la classe d’institut d’una professora de música estricta i antiquada. Els alumnes aprofiten quan poden… Llegeix més»

Dia de la No-violència i la Pau

El passat dijous dia 30 de gener era el dia escolar de la  No-violència i la Pau. Els alumnes de l’institut ho van celebrar tot pintant petites mandales sobre una pedra i col·locant-les en el camí del colom dibuixat al pati de l’institut. Les mandales… Llegeix més»

Copa Cangur 2020

Avui dijous, 30 de gener l’institut Cap de Creus de Cadaqués ha participat i acollit al pavelló Es Quatre Camins del municipi una activitat promoguda per la Societat Catalana de Matemàtiques anomenada la Copa Cangur.  El col·lectiu de professors de matemàtiques que formen el Jugamat… Llegeix més»

Marxa Eli Esteve

El passat diumenge 26 de gener es va realitzar la Marxa Eli Esteve a Cadaqués. Un any més, l’alumnat de l’institut hi ha participat col·laborant amb l’organització. Aquest curs l’activitat ha estat treballada des del Servei Comunitari…… Llegeix més»

Cadaqués contra la violència de gènere

El dia 25 de Novembre és el dia internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones, així doncs, el passat diumenge 24 de novembre, a Cadaqués es va celebrar un acte relacionat amb la violència de gènere.
Alumnes de 3r i 4t d’ESO van llegir… Llegeix més»