Anna Simó - Els blocs d'esquerra - Coses meves... fetes i ... El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins el dia 11 de d’abril, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Per tant el centre, en principi, obrirà el dia 14 d’abril després de les vacances de Setmana Santa.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

La direcció del centre.

Resultat d'imatges per a "nota"Davant de les indicacions del Departament es posposa la Xerrada “L’Adolescència: manual d’instruccions” del dia 23 de març a l’Art i Joia. S’informarà, més endavant, de la nova data o de si finalment s’anul·la.

Suport Vital Bàsic a l’Institut

La setmana passada, des de l’àrea d’Educació Física, tot l’alumnat de l’Institut va rebre la formació en Suport Vital Bàsic per atendre una aturada cardiorespiratòria en cas de desplomament. És una activitat dins el programa escolar del Consell Català de Ressuscitació i ja és… Llegeix més»

Cantata per la pau UAP

La nova edició de la Cantata per la pau UAP d’aquest any que reuneix joves cantaires d’una cinquantena d’instituts de les comarques gironines confronta raó i fe.
La història  comença a la classe d’institut d’una professora de música estricta i antiquada. Els alumnes aprofiten quan poden… Llegeix més»

Dia de la No-violència i la Pau

El passat dijous dia 30 de gener era el dia escolar de la  No-violència i la Pau. Els alumnes de l’institut ho van celebrar tot pintant petites mandales sobre una pedra i col·locant-les en el camí del colom dibuixat al pati de l’institut. Les mandales… Llegeix més»

Copa Cangur 2020

Avui dijous, 30 de gener l’institut Cap de Creus de Cadaqués ha participat i acollit al pavelló Es Quatre Camins del municipi una activitat promoguda per la Societat Catalana de Matemàtiques anomenada la Copa Cangur.  El col·lectiu de professors de matemàtiques que formen el Jugamat… Llegeix més»

Marxa Eli Esteve

El passat diumenge 26 de gener es va realitzar la Marxa Eli Esteve a Cadaqués. Un any més, l’alumnat de l’institut hi ha participat col·laborant amb l’organització. Aquest curs l’activitat ha estat treballada des del Servei Comunitari…… Llegeix més»

Cadaqués contra la violència de gènere

El dia 25 de Novembre és el dia internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones, així doncs, el passat diumenge 24 de novembre, a Cadaqués es va celebrar un acte relacionat amb la violència de gènere.
Alumnes de 3r i 4t d’ESO van llegir… Llegeix més»

El bosc mediterrani i el foc

El passat 14 d’octubre els alumnes de 1r i 2n d’ESO van estudiar les característiques del bosc mediterrani a Cadaqués. Es va fer un estudi de les diferents varietats d’arbres, arbustos i flors que tenen al seu entorn; així com les normes bàsiques i els… Llegeix més»

Sortida al bosc dels impossibles

L’Institut Cap de Creus de Cadaqués fa la seva primera sortida del curs al Bosc dels impossibles. S’allunyen de la rutina diària i al mateix temps experimenten l’adrenalina de llençar-se amb “tirolines”.

Jana Terrero – Cadaqués (09/10/19)
Si un institut vol fer una sortida divertida i alhora… Llegeix més»