Cadaqués contra la violència de gènere

El dia 25 de Novembre és el dia internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones, així doncs, el passat diumenge 24 de novembre, a Cadaqués es va celebrar un acte relacionat amb la violència de gènere.
Alumnes de 3r i 4t d’ESO van llegir… Llegeix més»

El bosc mediterrani i el foc

El passat 14 d’octubre els alumnes de 1r i 2n d’ESO van estudiar les característiques del bosc mediterrani a Cadaqués. Es va fer un estudi de les diferents varietats d’arbres, arbustos i flors que tenen al seu entorn; així com les normes bàsiques i els… Llegeix més»

Sortida al bosc dels impossibles

L’Institut Cap de Creus de Cadaqués fa la seva primera sortida del curs al Bosc dels impossibles. S’allunyen de la rutina diària i al mateix temps experimenten l’adrenalina de llençar-se amb “tirolines”.

Jana Terrero – Cadaqués (09/10/19)
Si un institut vol fer una sortida divertida i alhora… Llegeix més»

Proves anuals per completar als ensenyaments d’ESO

Segons a la Copa Cangur !!!

El passat dijous 24 de gener vam participar amb 3 alumnes de 2n i 4 alumnes de 3r d’ESO, a la VI edició de la “Copa cangur” a Catalunya. A l’edició d’enguany s’ha estrenat com a seu l’institut Olivar Gran de Figueres i l’organització ha… Llegeix més»