Resum del dia 28 de gener a Anduze

Avui ha estat un dia molt especial a Anduze. A les 8h tots els alumnes que participen en l’intercanvi lingüístic acompanyats dels seus professors han acudit al Collège Florian. Les famílies franceses han elaborat rebosteria típica de la regió i els han ofert un bon esmorzar.

Aquest esdeveniment ha començat amb les paraules de benvinguda i agraïment per part de la directora del centre, la senyora Danièle Viala,  l’alcalde d’Anduze, el senyor Bonnifacio Iglesias i d’una representant del departament d’ensenyament de la regió.  Al mateix temps a l’acte hi ha assistit una periodista local que farà difusió de la nostra estada. Els agraïm molt el detall que han tingut amb els nostres alumnes en fer-los un obsequi com a símbol de germanor entre els dos centres. Aquest esmorzar s’ha conclòs ballant una sardana amb tots els assistents sota la direcció de la Montserrat Tejedor.

Després de compartir les classes amb els alumnes francesos han gaudit tots junts d’un dinar gratuït a càrrec del centre d’Anduze.

A les 13h30 hem visitat la Bambouserai d’Anduze, un jardí botànic oriental únic a Europa.

Tot seguit, ens han dirigit a conèixer la terrisseria Les Cordeliers on hem pogut veure una mostra de la ceràmica típica del poble.