Llibres de text FP curs 2020-21

Clicant a la imatge trobareu els llibres de text que necessitareu comprar si feu un cicle formatiu al nostre institut el proper curs 2020-21.

Nota: Aquest mes de setembre estem ampliant el llistat de llibres de text. Consulteu de nou el document perquè no us en falti cap!

1. Suljania Morillo encarnación

Hola buenas de que manera se puede conseguir los libros de segunda mano atraves del ampa

1. Comunicació Cicles Autor de l'article

Hola, Suljania, a cicles formatius no s’encarrega l’AMPA dels llibres de segona mà. Si t’interessa aquesta opció mira els suros de l’edifici 3, on alumnat de cursos passats ofereixen els seus llibres a preu reduït. De vegades hi ha alumnes que prenen la iniciativa de passar classe per classe a oferir-los. També pots posar tu una nota a un dels suros, explicant que vols comprar llibres de segona mà i dient quins llibres necessites.