Avaluació i acreditació de competències professionals
Contacte: acreditat.fp@inscanvilumara.cat
Informació general: http://acreditat.
INFORMACIÓ PER ÀMBITS
Acció social
Accions inclusió
Atenció a les persones en situació de dependència
Convocatòria AAC 2020-2021
Llistat definitiu de persones admeses
CALENDARI
Sessions informatives: del 25 al 29 de gener del 2021
-
- Matí: 26/01/2021 13:00h Google Meet: meet.google.com/cfg-vomw-ume
- Tarda: 28/01/2021 18:00h Google Meet: meet.google.com/jdz-rshc-vib
Formalització de la inscripció:
Publicació del resultat provisional de la inscripció:
Període de reclamacions:
Publicació del resultat definitiu de la inscripció:
Finalització de les sessions d’assessorament:
FASE ASSESSORAMENT (DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR ABANS DEL 29 DE GENER)
A continuació us informem de la a documentació necessària per participar a la fase d’assessorament.
A la sessió informativa grupal virtual a la qual estareu les persones convocades us informarem de la manera d’omplir-la en cas de dubte.
Tota la documentació s’ha de presentar de manera digital (Guia de l’aspirant: Instruccions per omplir la documentació).
● Full de pagament
● Full d’inscripció (pendents nou format)
● Dossier de trajectòria
● Qüestionari d’autoavaluació
Si algú/alguna vol renunciar a continuar el procediment, ens ha de fer arribar la comunicació de renúncia.
● Comunicació renúncia
Altres aspectes a tenir en compte:
- L’aspirant ha de poder identificar-se amb el DNI a qualsevol sessió realitzada.
- L’assessora es posa en contacte amb l’aspirant i pactaran el dia i hora de les sessions grupals i les entrevistes individuals.
- Per a poder realitzar la sessió grupal l’aspirant ha de:
- Haver realitzat el pagament i enviat el justificant
- Enviat per correu electrònic la documentació demanada:
- Full d’inscripció
- Dossier trajectòria
- Qüestionari d’autoavaluació
- Les sessions poden ser presencials o no (COVID 19).
Data actualització informació: 19/01/2021
Segueix-nos!