Documental ‘Quan el desig era innocent’

“Quan el desig era innocent” és un documental creat i presentat per l’alumnat de 4t d’ESO d’Arts Escèniques i Dansa, que ha estat guardonat amb el Primer Premi de l’Student Film Festival, organitzat per Nextus, i amb el Primer Premi al Millor Guió a la mostra TRS Fem Cinema.

A través d’aquest projecte, les alumnes volen donar visibilitat a una realitat que afecta moltes noies joves: l’assetjament i les situacions de violència que sovint es normalitzen en la vida quotidiana. Mitjançant testimonis, reflexions i una mirada crítica, el documental convida a prendre consciència d’aquesta problemàtica i a promoure actituds basades en el respecte, la igualtat i la responsabilitat col·lectiva.

Una proposta de sensibilització que posa de manifest el compromís del nostre alumnat amb els valors socials i que convida a la reflexió per avançar cap a una societat més justa, igualitària i segura.

Documental ‘Quan el desig era innocent’

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>