Visitem “La Romànica” amb l’EG de 2n d’ESO “ego non sum qui ante eram”

T’has posat alguna vegada a la pell d’una altra persona? T’has imaginat què seria viure en una altra època? Creus que podries ser tal i com ets si haguessis viscut en un altre temps? Aquestes són algunes de les preguntes que l’alumnat de l’Espai Globalitzat de 2n d’ESO “ego non sum qui ante eram” hauran de respondre. De moment, s’han fet vídeos presentacions del seu personatge medieval, pergamins i un llarg etcètera de tasques que van conformant la identitat medieval de l’alumnat.

Hem aprofitat una joia arquitectònica del Romànic que tenim a Barberà, com és l’església de Santa Maria de Barberà, o més coneguda com “La Romànica” per visitar-la aquest passat dilluns. Totes i tots hem pogut observar les seves pintures murals, que constitueixen  un dels conjunts més importants d’aquestes característiques conservats in situ a Catalunya.