Taller de Lectura Fàcil a 3r d’ESO

Inclusió, drets, oportunitats, qualitat de vida, accés a la informació i a la cultura… Són alguns dels valors que es defensen a partir dels textos escrits a Lectura Fàcil. Uns textos que, malgrat que són de Lectura Fàcil, són ben complexos d’escriure.

Aquests textos beneficien un gran col·lectiu de lectors de totes les edats: persones amb dificultats de comprensió lectora, persones amb discapacitat, nouvinguts que estan aprenent l’idioma, ciutadans que comencen a llegir, etc.

Els alumnes de 3r d’ESO, a partir del projecte de Les mil i una adaptacions, estan creant un recull de contes que adaptaran a Lectura Fàcil. Avui, a partir del taller de Lectura Fàcil que han fet a càrrec de l’escriptora i membre de l’Associació Lectura Fàcil M.Àngels Sellés i les editores de La Mar de Fàcil, els alumnes han llegit i escrit textos d’aquesta tipologia.

Us deixem un tastet d’imatges del taller…

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *