“La Casa del Futur”. L’EG de 2n d’ESO que hem fet en confinament

eL’alumnat de 2n d’ESO ha treballat al bloc de tasques de l’EG, “La Casa del Futur”,  alguns dels seus continguts més significatius. Han pensat quina seria la seva casa ideal, fent plànols i dibuixos, han identificat invents del passat que avui dia s’han fet realitat i aquells que ho poden ser l’any 2040 representats en forma de còmic. També s’han convertit en enginyers/eres, arquitectes i antropòlegs i antropòlogues realitzant una exhaustiva recerca d’un país triat per ells i elles.

I finalment han aplicat tots aquests coneixements per donar idees a l’ONG “Arquitectura Sin Fronteras” per fer un món millor, donant solucions d’urbanisme i d’arquitectura, com els vídeos del Dídac M. sobre Japó o la Nora T. amb Holanda

I finalment un recull d’imatges de creacions fetes per l’alumnat: