Camps d’aprenentatge de 1r d’ESO:”La vida pirata, la vida millor!”

El passat 20 i 21 de maig l’alumnat de 1r d’ESO va estar de camps d’aprenentatge, el lloc escollit fou Palamós on als afores de la ciutat es troba el Mas Gorgoll, un mas del qual es tenen referències d’ell ja al s. XVI i que fou lloc d’amagatall de la població de Palamós dels continus atacs del Pirata Barba-roja, i és que , la casa ja donava per a molt: jugar al camp de futbol, gaudir del bosquet, xerrar entre les barques d’antigues aventures enverades al pati o acostar-se a la granja de cavalls i gallines.

Més enllà dels espais de residència, l’alumnat també va gaudir del Museu de la pesca on se’ls va explicar les maneres de pescar i va poder entrar a un vaixell on se’ls explica el seu funcionament, va poder assistir a la subhasta de la Llotja de peix, comprovant el preu per a molts desbaratat de la gamba vermella del Maresme, a més a més , vam poder gaudir d’una introducció a l’snorkel, apta sols per als més valents que vulguin submergir-se en les aigües de la Mediterrània. La nit fou pirata i jugarem a captar la bandera i acabarem amb una petita discomòbil, i entre jocs cooperatius, construccions de cabanyes i tir en arc donarem lloc per finalitzats amb certa tristor, els camps, i és que com diu la cançó: “La vida pirata, la vida millor!”