2n d’ESO. Creant el Body Tap de la festa de la primavera

Fa unes setmanes a tot l’alumnat de segon se’ns va encarregar una tasca que ens va emocionar molt.

Tant l’escola Elisa Badia com l’institut Bitàcola ens va demanar que creessim el body tap (percussió corporal) per a la festa de la primavera que se celebra cada any. Per crear el body tap a cada classe ens van separar en petits grups dels quals hauria de sortir un projecte de percussió que tindria de fons la cançó Friends Will Be Friends de Queen. Després que tots el grups presentessin els seus body tap a les seves respectives classes, el professorat de música va avaluar tots els vídeos per a crear la tasca final.

I les darreres setmanes algunes i alguns de nosaltres hem pogut anar a l’escola Elisa Badia a ensenyar-ho a primària i a infantil.

La majoria de l’alumnat de segon d’ESO ha trobat aquesta experiència enriquidora i divertida i a més ens ha permès desenvolupar la nostra creativitat.

Esperem amb ganes fer el body tap tots plegats aquest divendres!!

1. Susana martin

Pero es que … si sólo hay que ver esas caras de felicidad!
    Enhorabuena a tod@s!
    Gracias!