Descripció de la proposta:
L’institut Miquel Biada ha obtingut quatre beques de la Comunitat Europea dins del programa Erasmus amb el propòsit que els docents d’FP de l’institut puguin realitzar una estada orientada a l’aprenentatge en qualsevol centre de formació professional de la comunitat Europea i a la recerca d’empreses interessades a acollir alumnes de pràctiques d’aproximadament una setmana en un centre escolar de la Unió Europea.
La durada màxima de l’activitat serà entre 3 i 7 dies, incloent el viatge, i el docent disposarà d’uns fons econòmics per finançar l’activitat de mobilitat.
Bases del concurs per accedir a una plaça:
A continuació es descriuen les bases i els criteris de selecció per seleccionar els candidats a aquesta beca:
- Els beneficiaris hauran de ser docents exclusivament de cicles formatius de qualsevol de les especialitats que imparteix l’Institut.
- Els candidats hauran de presentar una proposta de mobilitat on s’indiquin els següents apartats:
– Objectiu de la visita.
– Descripció de l’activitat.
– Descripció de l’impacte de l’activitat a l’Institut Miquel Biada.
– Centre a visitar. - Criteris de selecció:
Àmbit Descripció Ponderació Compromís i interès Valoració del projecte i de la mobilitat 30% Impacte de la mobilitat per l’Institut 30% Metodologia per traslladar els resultats de la mobilitat al centre 30% Idiomes Nivell d’anglès o de l’idioma del país proposat 10%
Procediment de selecció:
- Convocatòria pública al centre en les dates (tauler i canals digitals).
- Presentació de candidatures (lliurament de la proposta de mobilitat).
- Avaluació per part d’una comissió mixta (Direcció/Comissió Mobilitat/Millora).
- Publicació de la llista provisional i definitiva amb garanties de confidencialitat.
Dates d’inscripció i procediment:
Confirmació de la inscripció: Data màxima 8 de desembre.
Presentació de l’activitat: Data màxima 19 desembre.
El procediment serà enviant un mail a l’adreça de coordinació mobilitat@biada.net

