TVMataró es fa ressò de la nova oferta formativa del Biada pel proper curs 2025-26

TVmataró ha fet una visita a les instal·lacions de l’institut per fer-se ressò del primer màster de FP que s’impartirà al Maresme. Es tracta del curs d’especialització de fabricació additiva que el proper curs 2025-26 s’impartirà a l’INS Miquel Biada. Han pogut visitar l’aula i les instal·lacions i entrevistar a professorat i alumnat interessat en fer el màster.
També han recollit la notícia del nou cicle de grau mitjà d’electromecànica de vehicles amb l’especialització de motos. Una oferta educativa pel proper curs també única a la comarca.
Properament s’emetrà per TVMataró! @tvmataro

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>