Benvolgudes famílies, alumnat i membres de la comunitat educativa,
Ens adrecem a vosaltres per informar-vos d’un canvi important en l’oferta educativa de l’INS Miquel Biada de cara al curs vinent 2026-2027.
En el marc del procés de transformació del centre amb l’objectiu d’esdevenir un Centre de Formació Professional Integrada, l’institut no matricularà alumnat de 1r d’ESO a partir del curs 2026-27, però si de batxillerat (amb les modalitats actuals) i de la resta d’ensenyaments professionals.
Aquest pas forma part d’un projecte estratègic de futur que vol reforçar i ampliar l’oferta de formació professional, consolidant el centre com un referent educatiu al territori en aquest àmbit.
Malgrat això, volem transmetre un missatge molt clar de continuïtat i compromís.
El centre continuarà oferint amb normalitat els ensenyaments de:
- 2n, 3r i 4t d’ESO
- Batxillerat amb les dues modalitats
- I la resta d’estudis que actualment formen part del nostre projecte educatiu
L’alumnat que ja està escolaritzat al centre podrà finalitzar totes les seves etapes educatives amb plena garantia, i continuarem treballant per mantenir el nivell d’exigència, qualitat i acompanyament que caracteritza l’INS Miquel Biada.
Aquesta transformació no suposa una disminució del compromís amb l’educació secundària i postobligatòria, sinó una evolució del projecte del centre per respondre millor a les necessitats formatives i professionals dels joves.
Agraïm la confiança de totes les famílies i la implicació de la comunitat educativa en aquest moment de canvi. Restem a disposició de tothom per resoldre dubtes i oferir tota la informació necessària a través dels canals habituals del centre.
Rebeu una cordial salutació,
L’equip directiu de l’INS Miquel Biada

