Cloenda Projectes Singulars de Mataró

Els alumnes  de 4t  D, de l’Institut Miquel Biada, han assistit a la clausura de la 17ª edició dels Projectes Singulars de Mataró. Han participat 8 centres educatius i un total de 74 alumnes de la ciutat .

A la cloenda van assistir la regidora d’Educació, Beatriz Delgado, i l’inspector d’Educació dels Serveis Territorials del Maresme-Vallès Oriental de la Generalitat de Catalunya, Pere Salvador.

Aquestes estades formatives en empreses i centres educatius de Mataró  els ha ajudat a conèixer i practicar  hàbits i valors relacionats amb el món laboral. I també, en molts casos, a decidir en  quins estudis postobligatoris volen  continuar la seva formació .

Volem felicitar a Zhi, Bafode, Haroun, Miriam, Gisela, Nahiara, Sebastian, Esteban, Quique, Rui , Dídac, Siaka i Mohamed, per la feina i  treball fet durant aquests dos anys que han format part del grup de Projecte Singular.

L’equip docent de 4t D us desitja molts èxits en aquesta nova etapa !


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>