Sortida a l’estany de Banyoles

El passat dimecres 26 de febrer, l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat dins de la programació de la matèria de Biologia, van gaudir d’una jornada molt interessant a l’entorn de l’espai natural de l’Estany de Banyoles.
Van prendre mostres d’aigua a diversos punt del recorregut amb la finalitat de fer un estudi acurat de l’ecologia microbiana a la zona lacustre de Banyoles.

Us deixem una mostra de la feina feta i de les bones estones que van gaudir.

#escolanaturabanyoles #educacio #eso #batxillerat #pfi #ciclesformatius #fp #fpdual #projectes #innovacio #aprenentatgecooperatiu #inclusio #cultura #culturaaudiovisual #insbiada #vineacreixerambnosaltres #vineaconstruirelteufutur #mataro

Vídeo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>