El 18 de març de 2026, els alumnes de l’IFE ASRE vam participar en una trobada amb l’IFE AMIE d’auxiliar en manteniment d’instal·lacions esportives. A l’activitat també s’hi van sumar els alumnes del CFGM de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure, que ens van preparar una gimcana amb jocs cooperatius.
Aquests jocs ens van permetre conèixer-nos millor i reforçar el treball en equip. Tots els participants vam poder parlar, riure i compartir una bona estona. L’experiència va ser molt positiva: es va generar un ambient excel·lent entre els grups i la majoria d’alumnes ens vam sentir contents, motivats i amb ganes de repetir una activitat similar. En tornar, el grup es mostrava actiu i molt satisfet per tot el que havia viscut.
Volem agrair especialment a la Natàlia, la Míriam i la Marta la dedicació i l’esforç en l’organització d’aquesta trobada. Esperem poder retrobar-nos ben aviat a l’Institut Miquel Biada.





