Durant dues setmanes els alumnes d’IPO II dels cicles formatius de grau mitjà i superior han abordat amb èxit un desafiament mitjançant la metodologia Design Thinking.
El repte proposat era: “Com podríem redissenyar el pati de l’Institut per fer-lo més agradable, més segur i eficient durant tot el curs?”
Un aspecte destacable ha estat la participació de nombrosos grups formats per alumnes de diferents cicles, cosa que ha potenciat l’intercanvi de perspectives i ha enriquit enormement l’experiència d’aprenentatge. L’alumnat ha tingut l’oportunitat de desenvolupar plenament la seva faceta creativa i innovadora, generant una gran quantitat de propostes d’alt valor. Les excel·lents idees i solucions sorgides d’aquest procés seran presentades pròximament a l’equip directiu per tal d’explorar la seva possible implementació.
Enhorabona a tot l’alumnat per l’esforç, la dedicació i la qualitat de la feina feta!
Moltes gràcies.







