PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA AL BATXILLERAT I EL CFGM 2020/2021

Enguany, la presentació de sol·licituds es pot fer de manera TELEMÀTICA:

BATXILLERAT: del 27 de maig al 3 de juny de 2020, ambdós inclosos (presentació de la documentació fins al 4 de juny).

La sol·licitud la podeu omplir telemàticament en aquest enllaç, tenint en compte les següents consideracions respecte de la DOCUMENTACIÓ que cal aportar:

Si s’emplena la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne.

Si s’emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud enviada per Internet a la bústia electrònica oficial del centre (a8044995@xtec.cat) demanat en primer lloc i en el termini establert. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà d’enviar per correu electrònic la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. I si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, caldrà aportar una còpia del llibre de família. La documentació s’ha d’enviar escanejada o fotografiada per les dues cares.

Per justificar els criteris de prioritat, en enviar la sol·licitud (tant l’electrònica com la de suport informàtic) s’executen les consultes telemàtiques a les diferents administracions. En el resguard de la sol·licitud es detalla si s’ha pogut verificar el criteri o no. Cal tenir en compte que la consulta de l’empadronament (i si no s’ha pogut verificar algun dels altres criteris també) es realitza en diferit. Així doncs, es rebrà un segon correu electrònic a l’adreça que s’ha fet constar en la sol·licitud, juntament amb la còpia del resguard. En aquest resguard es detallà la documentació que cal enviar per correu electrònic escanejada o fotografiada a la bústia electrònica oficial del centre educatiu que s’ha demanat en primera opció i en el termini establert.

En els casos excepcionals en què no es pugui enviar la documentació per correu electrònic, podeu demanar CITA PRÈVIA per a la presentació del resguard de sol·licitud i/o la documentació, trucant al telèfon 93 387 44 04, de dilluns 25 de maig al dimarts 2 de juny, ambdós inclosos (excepte el dia festiu 1 de juny), de 9:00 a 13:00.

CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes: del 2 al 8 de juny de 2020, ambdós inclosos (presentació de la documentació fins al 9 de juny).

La sol·licitud s’ha de presentar al registre electrònic de la Generalitat mitjançant el formulari electrònic a través d’aquest enllaç.

Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC) i que es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne. La direcció del centre on s’han cursat ensenyaments des del curs 2015-2016 també pot facilitar el número identificador de l’alumne/a a les famílies i, en casos excepcionals i durant el període de preinscripció, es pot sol·licitar aquest identificador a les àrees territorials del Departament d’Educació, acreditant-se amb el DNI o document equivalent.

El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

Si no es pot utilitzar el formulari electrònic cal utilitzar el formulari amb suport informàtic. En aquest cas, cal enviar les dades amb aquesta eina dins el termini previst. A continuació, cal enviar per correu electrònic a l’adreça a8044995@xtec.cat el resguard de la sol·licitud i, acompanyat de la documentació acreditativa corresponent dins el termini establert per presentar la documentació.

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per persona però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres, modalitats i règim, sempre ordenats per ordre de preferència.

En els casos excepcionals en què no es pugui enviar la documentació per correu electrònic, podeu demanar CITA PRÈVIA per a la presentació del resguard de sol·licitud i/o la documentació, trucant al telèfon 93 387 44 04, de dilluns 25 de maig al divendres 5 de juny, ambdós inclosos (excepte el dia festiu 1 de juny), de 9:00 a 13:00.

En general, podeu trobar tota la informació relativa a aquest procediment al web Estudiar a Catalunya.

Matrícula:  Alumnes preinscrits amb plaça assignada:

Batxillerat: del 8 al 14 de juliol de 2020

CFGM: de l’1 al 7 de setembre de 2020.