Aquesta setmana ha finalitzat el primer torneig de futbol (5×5) que s’ha disputat durant la franja del primer pati entre l’alumnat d’ESO de l’institut.
El torneig ens ha servit per poder practicar activitat física en aquests espais de lleure d’una forma més estructurada. Durant els tornejos ha predominat el respecte i entre tots han estat capaços d’autogestionar la majoria dels pocs conflictes que han anat sorgint. L’experiència ha estat en general positiva i tots els participants han gaudit molt, tant practicant el futbol com arbitrant els partits i animant els companys.
Properament s’iniciarà un segon torneig de futbol (5×5) i un torneig de bàsquet (3×3). Animem tots els alumnes i atotes les alumnes a participar-hi!
Finalment dir que l’equip guanyador d’aquest primer torneig ha estat el format per: Mauro Carrera, Angel Torres, Neftali Rozas, Joaquin Navarro, Lamin Yafa, Jacob Bautista, Diarga Kande i Damià Campàs. Enhorabona!


Comentaris recents