Departament de Dibuix

LLIBRES DE TEXT

La matèria d’Educació Visual i plàstica de l’ESO i del Batxillerat s’impartirà a través de la plataforma Moodle.

OPTATIVA DE 2N ESO

IL·LUSIONS ÒPTIQUES

Si t’agrada dibuixar, aquesta és la teva optativa! Transformarem la realitat, a través del dibuix i de la imatge, i… Enganyarem l’ull del qui observi les vostres creacions! Are you ready?

LLIBRES DE TEXT

Material per 1r, 3r i optativa de 2n

Serà precís que l’alumnat disposi del seu propi material fungible. És preferible, abans de comprar, mirar què és el que es té a casa i reutilitzar -recordeu que som Escola Verda-. Si heu de comprar materials, es recomana guardar durant uns dies el ticket de compra per si hi hagués algun defecte en el producte o error en la compra i poder fer la seva devolució a la botiga.

• Llapis HB, llapis 2B (o qualsevol altre que tingui la lletra B), llapis 2H (o qualsevol altre que tingui la lletra H o portamines)
  • goma d’esborrar
  • maquineta
  • 10 fulls reciclats A4 (fulls en brut per poder fer proves prèvies de dibuix)
  • 10 làmines de dibuix A4 d’uns 130gr aproximadament (preferiblement sense marges, si la làmina té marges utilitzarem la seva cara oposada llisa per dibuixar)
  • compàs (preferiblement de rodeta o pinça)
  • retoladors calibrats (0.2, 0.4 i 0.8)
  • Joc de regle 30cm, escaire i cartabó
  • 2 fulls de paper vegetal A4, revistes o diaris (per 3r ESO)
  • llapis de colors de fusta, retoladors de colors, tisores, pega i moltes ganes d’aprendre!

Material per 4t ESO

• 30 làmines de dibuix Din A4
  • Llapis: un de punta fina i un de tou tipus 2B
  • Retolador negre
  • Pilot negre 0.5
  • Compàs amb adaptador
  • Escaire, cartabó i regle graduat
  • Fulls en blanc per apunts
  • Llapis de colors
  • Retoladors
  • Tisores
  • Pegament de barra
  • 2 fulls de paper vegetal  DIN A-4 sense marge

INFORMACIÓ PELS ALUMNES DEL BATXILLERAT D’ARTS PLÀSTIQUES

L’alumnat que cursarà estudis de Batxillerat d’Arts tan sols adquirirà els llibres de les matèries comunes.

A principi de curs, cada professor de les matèries de modalitat, li donarà un llistat amb el material necessari i imprescindible, i que haurà de tenir a nivell individual.

Us informem breument del material que, de ben segur, utilitzaran els alumnes, i que adquiriran quan es demani: papers de diferents formats, gramatges, colors, textures… i el material específic de cada matèria: estris de dibuix artístic, tècnic, pintures i material per volum.