Fem ràdio

Des del curs 2018-2019, alumnes de l’assignatura optativa “Revista digital“, de 1r de Batxillerat, enregistren butlletins de notícies a Canal Blau Ràdio.

Cada un dels butlletins té una durada aproximada de 15 minuts, i està fet pels alumnes, que es reparteixen entre ells els papers de redactors i realizadors del noticiario.

Les notícies que hi graven les han redactat prèviament els mateixos alumnes a l’aula, arran dels articles que setmanalment publiquen a la pàgina web de l’institut, i que es poden llegir a l’apartat “Revista digital”.

L’objectiu de fer un butlletí de ràdio és impulsar l’ús oral del català, en el registre formal.

A part, també hi va lligat la competència de saber escriure guions per llegir-los en directe en un estudi de ràdio.

El butlletí té seccions fixes, com ara les entrevistes al professorat de l’institut, que expliquen un fet d’actualitat, d’història o de ciència.

Els alumnes del curs 2019-2020, als estudis de Canal Blau Ràdio