3r d’ESO

Matèries optatives 2
Total 30

ORGANITZACIÓ CURRICULAR DESCRIPCIÓ
AGRUPAMENTS FLEXIBLES A les matèries de Català, Castellà i Anglès. Dels tres grups de 3r d’ESO fem les matèries distribuïdes per nivell acadèmic.
DESDOBLAMENTS A les matèries de Tecnologia i Física i Química es divideix el grup en dos una hora a la setmana. I a l’assignatura de Ciències naturals, en una de les dues hores setmanals, dos professors entren a l’aula.
OPTATIVES Oferim dues hores setmanals d’optatives. Els alumnes trien entre les optatives Quimera, Alemany, Anglès oral, Emprenedoria i Reacciona.

PROGRAMA DE DIVERSIFICACIÓ CURRICULAR (PDC) Oferim un programa de diversificació curricular (PDC) per als alumnes amb manca de motivació en els estudis. Els dimarts i els dijous realitzen pràctiques educatives en un entorn laboral.