3r d’ESO

Total 30

ORGANITZACIÓ CURRICULAR DESCRIPCIÓ
CULTURA I VALORS ÈTICS

A la matèria de Cultura i valors ètics es treballa al voltant de dates assenyalades del curs escolar i es fomenten valors socials com ara l’equitat de gènere, la pau, la tolerància, el respecte, el civisme…

DESDOBLAMENTS A les matèries de Tecnologia i Ciències naturals ( Física i Química) es divideix el grup en dos una hora a la setmana.
OPTATIVES Oferim dues hores setmanals d’optatives. Els alumnes escolliran entre les optatives Quimera, Alemany, Emprenedoria, Anglès oral i Cultura clàssica.

PROGRAMA DE DIVERSIFICACIÓ CURRICULAR (PDC) Oferim un programa de diversificació curricular (PDC) per als alumnes amb manca de motivació en els estudis. Els dimarts i els dijous realitzen pràctiques educatives en un entorn laboral.