Jornada de protesta, 1 d’Octubre

Benvolgudes famílies i benvolguts alumnes,

Els representants d’alumnes del centre s’han adreçat a la direcció per tal de comunicar la proposta d’adherir-se el proper dilluns dia 1 d’octubre de 2018 a la jornada de prostesta que ha convocat el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i el Sindicat d’Estudiants. Podeu trobar el comunicat  en aquest enllaç http://www.sindicatdestudiants.net/index.php/noticies/movimient-estudiantil/catalunya/1000-1-o-vaga-general-estudiantil-per-la-republica-catalana-dels-treballadors-i-el-jovent-prou-repressio-franquista-llibertat-presos-politics.

Des del centre no podem permetre que cap alumne falti a classe sense el coneixement de la família. Per tant, si el vostre fill/a vol adherir-se a aquesta convocatòria, us preguem que ompliu la butlleta adjunta, justificant l’abscència corresponent i la retornin al seu tutor.

Segons el Decret 102/2010, en el seu article 24… a partir del tercer curs de l’educació secundària obligatòria, les decisions col·lectives adoptades per l’alumnat en relació amb la seva assistència a classe, en exercici del dret de reunió i prèviament comunicades a la direcció del centre i es disposi de la corresponent autorització dels pares, mares o tutors, no tinguin la consideració de falta.

El centre garanteix el dret a l’educació dels alumnes que decideixin assistir a classe i, per tant, el centre seguirà l’activitat lectiva ordinària.

Atentament,

La Direcció

Vilanova i la Geltrú, 28 de setembre de 2018

________________________________________________________________________________________

En/na_________________________________________ com a pare, mare o tutor legal de l’alumne/a_________________________________________ autoritzo al  meu fill/a a no assisitir a classe el dia 1 d’octubre de 2018..

I, perquè així consti, signo aquest document.

Signat,