Carnaval a l’Institut

El dia 9 de febrer, una vegada més, vam celebrar el concurs de ball de Carnestoltes al nostre centre.

En aquesta edició, l’eix vertebrador van ser les “cultures del món” i/o les “tribus urbanes”. Durant un mes, a les classes d’Educació Física d’ESO i 1r de Batxillerat, els alumnes van idear les seves creacions artístiques plantant cara a les vergonyes d’aquest tipus de treball en grup, amb la diversitat de gustos, propostes i habilitats.

Després dels assajos i les sessions prèvies de maquillatge de mig matí, després del pati ens vam citar al gimnàs per mostrar el resultat final de tot plegat. El carnaval del Baixamar va ser una jornada intensa de colors, somriures, nervis d’última hora, diversió, danses i disfresses d’allò més variat.

Cal ressaltar el bon funcionament de l’esdeveniment i felicitar a tots els seus participants, organitzadors, presentadors, jurat…ja siguin alumnes, profes o resta de treballadors del centre per la feina feta.

Enhorabona a tots!

Aquí, totes les fotos i vídeos dels participants al carnaval 2018 (o casi tots…)