Vídeos-reptes: l’Aula d’Acollida i alumnes de 3r en creen de temàtiques diferents

Alumnes de 3r d’ESO han participat en aquest repte, per al qual necessiten moltes visualitzacions.

L’Aula d’Acollida ha creat aquest vídeo, en què repassen les expressions més habituals del català.

Crònica d’una visita a l’Aula d’Acollida, per Alejandro Hidalgo

Quan he entrat a l’Aula d’Acollida, he observat que estaven fent una activitat relacionada amb els idiomes del món. Concretament estudiaven els idiomes que es parlen a la República Dominicana.

També hi jugaven. Escrivien paraules en un paper, i en creaven històries.

I encara vaig assistir a una altra activitat, l’anomenada “cartes de prop”, que estaven escrites en anglès, i els alumnes les havien de traduir en català perquè així podien continuar creant les històries que havien iniciat en un paper.