Tallers de Nadal a l’Ins Baix a Mar

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dia 22 de desembre el centre va tancar el trimestre amb una jornada totalment diferent a l’horari habitual.

Tota l’ESO va fer un seguit d’activitats i tallers culturals, hi va haver alumnes que van optar per una jornada més esportiva fent tornejos de futbol, voleibol o escacs i d’altres que van escollir fer galetes, ulls d’huichol, mandales, agulles de pit i fins i tot anamorfismes i alguns més van triar alguna cosa a fer més lúdica com jocs de taula, cantar karaoke i fins i tot veure cinema.

Mentrestant als de batxillerat se’ls hi va preparar una jornada de xerrades i debat.

També els alumnes de 2n de batxillerat van tenir un espai per fer una parada i el sorteig d’una panera per treure diners pel seu viatge de fi de curs a Berlín