REUNIÓ FAMÍLIES 1r ESO

Benvolguts i benvolgudes,

Us donem la benvinguda com a famílies de 1r d’ESO de l’Institut Baix a mar i aprofitem per convocar-vos el dimecres 5 de setembre  a la primera reunió del curs 2018-2019 on us donarem tota la informació sobre el funcionament, l’organització i la gestió del centre i us explicarem la planificació dels primers dies de curs.

La  reunió tindrà dues convocatòries amb el següent horari:

• a les 17,30h, convoquem totes les famílies que inicien el 1r cognom entre la A i la M (cognom de l’alumne).
  • a les 19h, convoquem totes les famílies que inicien el 1r cognom entre la N i la Z (cognom de l’alumne).

En el darrer tram de la reunió disposareu d’un espai per precs i preguntes.

Us adjuntem en el següent enllaç  una carta informativa de l’AMPA del centre.

Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu!

Salutacions cordials,

L’equip directiu