L’alumnat crea booktràilers dels llibres “L’efecte Frankenstein” i “Orgull i prejudici”

Els alumnes de 4t d’ESO Marina Rodríguez, Ernest Ortega i Pep Romagosa han creat el booktràiler del llibre “L’efecte Frankenstein”, de l’autora Èlia Barceló (editorial Edebé), amb el qual han guanyat el concurs del premi Menjallibres, organitzat per les Bibilioteques de Vilanova i la Geltrú.

I l’alumna de 2n d’ESO Alba Carbonell i Gilabert n’ha fet un basat en “Pride and Prejudice”, de Jane Austin. Segons el professor d’Anglès, Lluís Rodríguez, “l’Alba ha llegit el clàssic durant el curs; ha treballat l’anglès atenent a les diferències entre l’anglès britànic i el nord-americà, i ha aconseguit travessar els límits temporals i de la imaginació”. En el vídeo, “l’Alba aprofita l’avinentesa per mostrar-nos una trobada entre una reportera nord-americana i una de les protagonistes de la novel·la amb un marcat accent britànic. Llums, càmera,…acció!”, diu el professor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *