L’alumna Estela Campos, de 3r A, apadrina un gos del Centre d’Acollida d’Animals del Garraf (CAAD)

L’alumna Estela Campos, de 3r A, ha acollit un gos del Centre d’Acollida d’Animals del Garraf (CAAD).
La iniciativa s’engloba dins de l’assignatura optativa de 3r CAAD/anglès oral, en la qual els alumnes desenvolupen una tasca solidària i de col·laboració amb el Centre d’Acollida d’Animals domèstics del Penedès-Garraf.
Entre d’altres tasques, han creat un punt de recollida de material per als gats i gossos que estan esperant ser adoptats. Aquest punt està situat just a l’entrada del centre. I està obert a tota la comunitat educativa, i també a la veïnal.
Els alumnes us animen a col·laborar aportant-hi allò que estigui al vostre abast: mantes, tovalloles i llençols vells, papers de diari, llaunes de menjar, joguines per a animals…el que considereu.
Aquest material fa que l’estada dels animalons al CAAD sigui una mica més còmoda.
Us agraïm, alumnes i professorat, la vostra col·laboració!

A continuació podeu veure un vídeo que han fet els alumnes de 3r d’ESO per difondre la seva tasca: