Els alumnes de 2n de Batxillerat viatgen a Berlín

Es impossible resumir aquest viatge en unes poques línies. No veieu les nostres cares? Quines emocions transmeten? De segur que no tenen res a veure amb les del mateix dia de la setmana anterior: a les portes des exàmens trimestrals. Aquesta fotos ens la va fer una turista de l’ aeroport, encara estàvem a Barcelona pero l’ il.lusió del viatge ens removia l’ estomac i es traduïa en un gran somriure. Una vegada a Berlín el fred no ens va fer canviar l’ expressió càlida de la cara. Caminades sota la neu, visites a museus, monuments gegantins, grans places, jardins, carrers plens d’història, nits inoblidables, perduts pel metro, beers, guerres de neu i tantes altres experiències que quedaran grabades per sempre a la nostra memòria.

De part de tots els alumnes de 2n de batxillerat, una abraçada ben forta i…  a reveure Berlín!
Signat els de 2n de Batxillerat, Viatge fi de curs a Berlín 2016