Destacat paper de l’Institut Baix a mar a la IV Edició de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat.

Per segon curs consecutiu l’equip de debat del Institut  Baix a mar, aquest any format per alumnes de 1r  de batxillerat, ha tornat a fer un molt bon  paper en la fase local del concurs de debat disputat a l’edifici històric de la Universitat de Barcelona.

En aquesta ocasió, equips representants de diferents centres educatius de batxillerat i secundaria de la província de Barcelona han hagut de debatre sobre  si  Els animals tenen o no  drets. Hem aprés  molt clarificant conceptes, cercant informació, pensant, discutim, argumentant, refutant i  parlant en públic. Enhorabona als alumnes per les seves victòries, però sobre tot per la seva actitud, esforç i compromís. Sou uns cracks!

debat

1 comentari