César Gómez: “D’aquí uns anys, em veig amb el meu propi bufet d’advocats i en un pis a Nova York”

Entrevista feta per Fátima Kazdar

César Gómez és alumne de 4t d’ESO de l’Institut Baix a mar. L’entrevistem per preguntar-li com li van els estudis, què acostuma a fer en el seu temps de lleure i com s’imagina d’aquí uns anys.

T’agrada el institut? I com et van les classes?

M’agrada molt, sí. I aquest curs em va genial. De fet, estic traient excel·lents.

Quines són les teves assignatures preferides?

En tinc una, que és anglès, perquè penso que és un idioma que serveix molt, perquè és universal, i em servirà per viatjar, per entendre-m’hi quan viatgi.

Dels quatre cursos de l’ESO quin ha estat el més fàcil per a tu?

4t, perquè penso que és un repàs del que hem estat estudiant els darrers cursos.

Seguiràs els estudis després d’acabar l’ESO?

Si, faré batxillerat.

I saps quin faràs?

Sí, el Social, perquè vull estudiar Dret.

Per què vols fer Dret?

Perquè des de petit m’ha agradat defensar la gent.

Canvio de preguntes, i ara te’n faig de personal. Practiques cap esport?

Esport no, però faig exercici al gimnàs.

A les tardes què acostumes a fer?

Quan no tinc exàmens, vaig al gimnàs i a l’acadèmia d’anglès.

A quina acadèmia concretamente?

A la Supernova.

Creus que s’aprèn més anglès en una acadèmia que a l’institut?

Sí, perquè el nivell d’anglès que fem en el institut és baix, segons la meva opinió. Estem fent un temari que jo havia fet fa anys a l’acadèmia

T’agrada la música?

Sí, molt; no puc passar el dia sense escoltar-ne

De quin tipus n’escoltes?

Pop, reggaeton, rap d’Amèrica i música actual espanyola.

Quins són els teus artistes preferits?

La veritat és que no tinc cap artista preferit; m’agraden tots, com la Taylor Swift i alguns cantants de Trap.

Alguna cançó que escoltis més?

La de “Malamia”, de Maluma.

Escoltes música d’altres països?

Sí, m’agrada molt escoltar música d’altres països, per conèixer altres idiomes i cultures. Per això, n’escolto de francesa, àrab i coreana.

Ets consideres addicte al mòbil?

No, gens.

Quantes hores passes a les xarxes socials?

Ara t’ho dic, que tinc una aplicació al mòbil que m’ho controla. Mira, avui hi he estat 6 hores i 25 minuts en els últims 7 dies, fet que suposa un 18% menys que l’altra setmana.

Llavors, hi estàs enganxat!

Bé, si ho opines tu, d’acord.

Quina és la teva xarxa social preferida?

L’Instagram, perquè hi puc trobar vídeos, imatges i pots comunicar-t’hi.

Creus que les xarxes socials serveixen per a res?

Sí, perquè ens ajuden a conèixer el món, a connectar-nos amb gent d’altres llocs i ens fa més lliures.

Com et veus d’aquí uns quants anys?

D’aquí uns anys em veig amb el meu propi bufet d’advocats i en un pis a Nova York.

I per què Nova York exactament?

Perquè m’agrada molt i allà és on es troben els advocats més bons i famosos.

Fátima Kazdar és l’alumna de 4t d’ESO que ha fet l’entrevista al company César Gómez, que no ha volgut surtir fotografiat a la seva entrevista.