18 de gener – Sortida de la Castanyada

Benvolgudes famílies,

Aquest divendres dia 18, els alumnes del centre realitzaran la sortida que es va haver d’anul·lar per raons meteorològiques el dia de la castanyada. Es tracta d’activitats que formen part de la formació de l’alumnat i de la programació de la tutoria, per tant, és una activitat avaluable.

L’alumnat cal que porti l’esmorzar, calçat i roba còmoda per poder fer la caminada, així com aigua per estar hidratat durant tot el trajecte.

Us recordem les diferents sortides segons el curs són:

1r ESO: BOSC DELS SOLERS, la sortida es farà a les 8:00h a l’institut i l’arribada serà a la Plaça de les Casernes, a les 14:15h o a l’institut a les 14:30.

2n ESO: CASTELL DE SOTA-RIBES, la sortida es farà a les 8:00 a la Plaça de les Casernes i l’arribada serà al mateix lloc a les 14:15, o a l’institut a les 14:30.

3r ESO: LA TALAIA, la sortida es farà a les 8:00h des del parking dels jutjats, l’arribada al mateix parking sobre les 14:15h

4t ESO: ERMITA DE LA TRINITAT DE SITGES, la sortida es farà a les 8:00h des de l’estació de RENFE, igual que l’arribada a les 14:30h

L’alumnat de 1r de Batxillerat anirà al CosmoCaixa a fer activitats relacionades amb les Ciències del Món Contemporani.

Per tal de no alterar les classes de 2n de Batxillerat, hem modificat l’horari d’aquest dia i faran matèries comunes.