Crònica extraescolars: Infantils del BiM, a càrred d’Ivan Mateu.

Crònica extraescolars: Infantils del BiM, a càrrec d’Ivan Mateu.

L’equip infantil de l’escola Badía i Margarit ha aconseguit la primera victòria de la temporada davant l’equip de la Torre per un aclaparador 12 amb totes les parts guanyades i amb un punt extra de valors.

L’equip ha sabut superar un equip tan físic com tácticament. Els primers 3 punts de la temporada i a seguir sumant.

En paraules de l’entrenador,: “l’equip ha de seguir treballant i esforçant-se a tots els entrenaments i treballar per ser encara més sòlids”. Seguim!

Extraescolars de l’Institut-AMPA Badia i Margarit

1. Javier Vilches

Me alegro por el resultado, pero sobre todo por la actitud que pusisteis, aveces hay que ponerse en la piel del equipo perdedor y no tener malas conductas ya que con ello ponemos al resto del equipo en un apuro.