CARNESTOLTES AL BiM

DIVENDRES

Avui en Willy ha anat a classes de castellà de 1r d’ESO. Missatge a càrrec de 5 alumnes representats de 1r d’ESO.

DIJOUS

En Willy BiMet ha anat avui a l’optativa de francès de primer d’ESO i n’ha sortit així… TRÈS ARTISTIQUE! Demà tots ben creatius: flors, pinzells, taques de pintura, en forma de quadre, plens de fotografies…

DIMECRES

La mascota avui ens ha deixat un triple missatge, en anglès. Demà, us volem a tots molt esportistes o molt adormits. El missatge ha anat a càrrec dels alumnes de l’optativa d’anglès.

DIMARTS

En Willy BiMet ha anat avui a la mitja hora d’alemany i ens ha deixat un missatge en alemany, el podeu veure a la següent imatge. El missatge ha anat a càrrec dels alumnes d’alemany de 1r i 2n d’ESO.

DILLUNS

Durant aquesta setmana, el nostre rei particular, Willy BiMet, ens anirà deixant missatges a la pissarra del vestíbul.  No seran missatges del tipus: portar un mitjó de cada color o una cosa divertida al cap, sinó missatges que us faran pensar una estona i demostrar la vostra creativitat i que d’alguna manera estan relacionats amb el que volem que feu i aprengueu a l’institut. De moment, dilluns, tots els que hi vulgueu participar… heu de venir molt MUSICALS.