PREINSCRIPCIÓ ESO 2024/2025

Benvolgudes famílies,

En aquest enllaç us adrecem al calendari de preinscripció.

Us recomanem seguir els passos següents en l’ordre que us indiquem. Cal:

1- Tenir un identificador digital (IdCAT Mòbil, DNI electrònic, Cl@ve, usuari GICAR,…).
2- El número de l’identificador RALC de l’alumne/a (IDALU).
3- Preparar els documents que heu de presentar en format digital.
4- Finalment, fer la SOL·LICITUD ELECTRÒNICA de preinscripció per Internet dins el termini del 8 al 20 de març.

5- Punt-Connecta. Ajuda per a aquelles famílies que tingueu dificultats de connexió a Internet o que no disposeu d’ordinador a casa.

En els vídeos i enllaços següents teniu informació per tal d’ajudar-vos en aquest procés:

1- Si no teniu cap identificador digital, el podeu aconseguir de forma molt fàcil amb l’IdCat Mòbil. A continuació teniu un vídeo que us explica com aconseguir-lo. Necessitareu:

• Tenir més de 16 anys
    • El DNI/NIE/Passaport/Document Identificador d’un país de la UE o targeta de residència comunitària.
    • La Tarja sanitària (TSI), i
    • Un correu electrònic.

2- Per obtenir l’Identificador RALC de l’alumne/a (IDALU), podeu accedir a aquest enllaç. Necessitareu identificar-vos amb l’IdCAT Mòbil a través del vostre número de telèfon i el número del document d’identitat.

3- Aquí teniu un vídeo de com digitalitzar els vostres documents:

4. Ajuda per a fer la SOL·LICITUD ELECTRÒNICA de preinscripció en línia:

La SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC està indicada per a les persones que no tenen TIE i són extracomunitàries o per a les persones que no tenen Targeta sanitària individual ni tampoc targeta de MUFACE.

– Trobareu més informació en aquest enllaç a la PREINSCRIPCIÓ del Departament d’Educació.

.