SORTIDES ESCOLARS CFGS DISSENY VIRTUAL DE L’AUTOMÒBIL

LEAR CORPORATION:

A principis d’any, l’alumnat de 1r i 2n d’aquest cicle formatiu, gaudeixen de la sortida programada a l’empresa Lear Corporation situada a la localitat de Valls. En aquesta visita guiada, l’alumnat, coneix de primera mà, els productes que fabrica aquesta empresa del sector de l’automòbil, així com tot el procés necessari per arribar a obtindre’ls.

RÜCKER LYPSA:

Un altre sortida programada cada any, és la visita a l’empresa Rücker Lypsa situada a Cornellà del Llobregat, on podrem observar els dissenys que realitza aquesta empresa, així com les eines i els processos que utilitzen per al seu desenvolupament.

SALÓ DE L’AUTOMÒBIL DE GINEBRA:

Una de les sortides més desitjades per l’alumnat d’aquest cicle, és la que es realitza, anualment, al saló de l’automòbil de Ginebra. A principis de març, és quan té lloc aquest esdeveniment on les principals marques d’automòbils exposen les darreres novetats d’aquest sector. És una visita de tres dies, on l’alumnat gaudeix d’aquest certamen i de diferents activitats per aquesta, magnifica, ciutat Suïssa.