La gala solidària explicada per una alumna

Mostrem el nostre projecte amb una gala solidaria

L’últim dia de classe del 2017, vam donar fruit al nostre projecte “Som solidaris?” durant tot el dia.

Primer, vam fer una activitat que es tractava de mirar una pel·lícula a la qual, l’entrada costava 1€ per persona, la pel·lícula es deia La ciudad de la alegria.

Després, vam fer un esmorzar solidari. Consistia en portar, cadascun dels alumnes, alguna cosa per a menjar i a l’hora del esmorzar, comprar el que més t’agradés.

Finalment, vam fer una gala solidaria al casal presentant els espots que havíem preparat durant les hores de projectes.
Tots els diners que vam recaptar, els vam donar a la ONG per la qual havien fet el espot els guanyadors: AFALL.

Laia Rebull (1r A)