Projecte INVENTS-Scratch Challenge

Accediu al vostre espai online i

Pugeu els arxius dels reptes al vostre compte de l’aula online

Aquests dies continuarem aprenent noves possibilitats de l’Scratch i tornarem a fer servir algunes funcions que ja coneixeu però que podem aprofitar molt més.

Aquesta vegada volem posar a prova als nostres amics i que resolguin un misteri buscant pistes i resolent enigmes. A més a més ens preparem per presentar el vostre projecte al concurs “mSchools Student Awards – Scratch Challenge 2018-2019”

Inventeu una història, dissenyeu un escenari, amagueu objectes, feu resoldre enigmes, poseu un comptador de temps i poseu a prova el vostre enginy i el dels vostres amics. Serà com un joc de pistes!

Per resoldre el vostre joc de pistes tindreu les 2 h de projectes des del dia 27de març fins el divendres 12 d’abril.
El dijous 24 d’abril iel divendres 25 haureu de presentar el vostre joc de pistes a tots els companys i farem la Fira Scratch.

Recordeu consultar el planning que tindreu de les activitats a fer i dels arxius a lliurar cada dia.