Reunions informatives d’inici de curs amb les famílies

Durant el mes de setembre durem a terme les reunions d’inici de curs amb les famílies . Aquestes es realitzaran de manera telemàtica a partir de l’aplicació Google Meet. Quan s’apropin les dates publicarem els enllaços per a connectar-se a la reunió virtual.

Les dates són les següents:

• 1r d’ESO: 9 de setembre a les 17h.
  • 2n i 4t d’ESO: 13 de setembre a les 17h.
  • 3r d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat: 15 de setembre a les 17h.

1. Lourdes

Hola
    Yo tengo un hijo en segundo y otro en cuatro y la reunión es el mismo día y hora.Imagino que hay más padres igual que yo.No se pueden hacer en diferentes días??

1. admin Autor de l'article

Bon dia. Entenem perfectament la dificultat de combinar les dues reunions a nivell familiar. A nivell de centre, és molt difícil donar solució a totes les casuístiques familiars que se’ns presenten, ja que sou més de 100 famílies per nivell convocades a aquestes reunions. Tota la informació donada en aquestes reunions serà publicada per a totes les famílies i la tutora o el tutor restarà a la vostra disposició per a qualsevol aclariment que necessiteu.

Bon estiu!

2. Chefi Barranco

Tinc una filla en 4r. I una altra en 2n. El fet de que les dues reunions siguin el mateix dia i a la mateixa hora, complica bastant el bon desenvolupament de les reunions. Això l heu tingut en compte a l hora de posar les dades de les reunions. ??
    Gràcies.

Bon estiu!

3. Montse

Hola una pregunta mi hijo empieza primero. No hay ninguna lista de libros q tenga q comprar??? Alguna sabe??? Gracias de antemano .

1. admin Autor de l'article

Bon dia. A l’institut Alba, no fem servir llibres de text a l’ESO, fem servir material de creació pròpia, així doncs, no cal comprar llibres.

Bon dia, Mar.
      El primer dia de classes és el dilluns 13 de setembre en què farem un horari especial: l’ESO de 9:00 a 11:00h i el Batxillerat de 11:30 a 13:00h.

Bon dia, Esther.

4. loli Martínez

Bon día, la meva filla, comenzará nova aquet any nova al centre per fer 1° de batxillerat i no se si tinca que comprar libres, ordenador ni com fer-lo he pagat els materials pero la aplicació pero ni siquiera se el día que començan ni com s,ha de fer

Bon dia, Loli.
      A 1r de Batxillerat començarem el dilluns 13 de setembre en horari especial: de 11:30 a 13:00h. A partir del 14 farem horari normal (de 8:00 a 14:35).
      No cal comprar ordinador a 1r de Batxillerat. Des del centre oferirem uns portàtils en prèstec que ens va dotar el Departament d’Ensenyament el curs passat.
      Sí que cal comprar llibres de text. Pots consultar en aquesta pàgina els llibres que cal comprar . Els alumnes han de tenir els llibres de les matèries comunes i de les assignatures de modalitat a les quals s’han matriculat. Podeu fer aquesta compra a través de l’AMPA. A la seva pàgina web (http://ampa-albadelvalles.blogspot.com/) teniu el full de comanda. Si teniu qualsevol dubte sempre us podeu posar en contacte a través del correu electrònic: ampa.albadelvalles@gmail.com.

5. Vanessa

Hola molt bon dia,
    Tinc la meva filla a 3er de la ESO, i no he pogut trobar l’enllaç amb la adreça del meet, per la reunió d’inici de curs que tenim avui a les 17h.
    Moltes gràcies,
    Vanessa

Bona tarda, Aurora.
      La setmana vinent els tutors faran arribar les presentacions que han fet servir als pares i mares de la tutoria.
      En cas de tenir algun dubte concret, sempre pots escriure un correu al tutor del teu fill / filla. A la pàgina web pots trobar els correus electrònics.
      Moltes gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *